100 tys. zł kosztował spot promujący Łódź, w którym zagrał aktor Cezary Pazura. Spot przedstawia przede wszystkim nowy Dworzec Fabryczny.

– Reklama może czasami szokować i wzbudzać emocje, wtedy utknie odbiorcom na dłużej w pamięci.  Łódź jako miasto awangardy może sobie na dużo pozwolić – stwierdza Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.

Spot trwa około pół minuty i w pierwszych sekundach przedstawia kadry z filmu „Ajlawju” w reżyserii Marka Koterskiego. Na dworzec Kaliski przyjeżdża Cezary Pazura wyrażając dezaprobatę „Łódź k…wa”. Potem w spocie aktor zwiedza już nowo oddany do użytku Dworzec Fabryczny. Wychodząc z dworca wypowiada się z uznaniem o mieście cytatem z filmu: „Łódź k…wa”.

 

REKLAMA
Bartłomiej Krasnodębski
Specjalizuje się w sprawach miejskich i kulturze. Wielki miłośnik teatru i sztuki przez duże "S". W naszej redakcji od niemal samego początku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.