Znamy harmonogram składania wniosków i głosowania na zadania z budżetu obywatelskiego na 2017 rok. Wyniki zostaną ogłoszone do 18 października 2016 roku.

Od 7 marca do 20 kwietnia można składać projekty. Do 20 czerwca będzie trwała ich analiza, Do połowy lipca zajmie się nimi Doraźna Komisja ds. Budżetu Obywatelskiego. W lipcu zostanie ogłoszona lista zadań dopuszczona do głosowania. Samo głosowanie odbędzie się od 10 września do 18 września (na kartach do głosowania), a do 9 października przez internet. Same wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 18 października.

Z ważniejszych zmian to m.in. głosowanie w osiedlach, a nie w dzielnicach oraz wydłużenie głosowania przez internet do 40 dni. Powstanie także interaktywna mapa, na której będzie można sprawdzić do kogo należy działka czy gdzie jest granica terenu osiedla.

REKLAMA
Bartłomiej Krasnodębski
Specjalizuje się w sprawach miejskich i kulturze. Wielki miłośnik teatru i sztuki przez duże "S". W naszej redakcji od niemal samego początku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.