Aż 4 mln zł będą przeznaczone na promocję miasta w kampaniach medialnych, na targach, konferencjach czy artykułach sponsorowanych w wydawnictwach branżowych.

1,3 mln zł z tej sumy zostanie wykorzystywane do promocji w wydawnictwach, natomiast za 2,7 mln zł będą reklamowane przemysły kreatywne. Pieniądze będą przeznaczone m.in. na opracowanie i wydanie katalogu produktów i usług przedsiębiorców łódzkiego sektora kreatywnego, organizacje dwóch edycji Forum Miast Partnerskich, międzynarodowej konferencji czy stworzenie poradnika „Łódź kreuje innowacje”. Projekty będą realizowane do 2018 roku. Dotychczas na promocję gospodarczą pozyskano 14 mln zł.

Chcemy zabrać kreatywnych przedsiębiorców prawdopodobnie do Skandynawii i Niemiec – mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki. – Środki na promocję zostały zdobyte z funduszy unijnych – dodaje.

plansza projektu UE luty 2016-01

Zdjęcie: Marcin Jurkiewicz

REKLAMA
Bartłomiej Krasnodębski
Specjalizuje się w sprawach miejskich i kulturze. Wielki miłośnik teatru i sztuki przez duże "S". W naszej redakcji od niemal samego początku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.