Poniedziałek, 30 października – to data, którą wszyscy na długo zapamiętamy. Wówczas w legendarnej Sali Teatru Ariston w malowniczym San Remo odbył się światowy finał 40. edycji The Look Of The Year. Najważniejszym momentem tego wieczoru było ogłoszenie zwyciężczyni – polskiej modelki Aleksandry Łady.

 The Look Of The Year to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów modelingowych na świecie. Od wielu lat jego polską edycję organizuje łódzka agencja – IGO-ART. Tegoroczna gala finałowa The Look Of The Year Polska odbyła się 1 października w Centrum Promocji Mody, Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. To wtedy zwyciężyli Aleksandra Łada i Iwo Faliszewski, co otworzyło przed nimi drogę do rywalizacji na szczeblu międzynarodowym.

Teraz Aleksandra Łada stanęła na podium światowego konkursu, reprezentując nasz kraj i zdobywając tytuł Zwyciężczyni 40. edycji The Look of The Year. W nagrodę otrzymała kontrakt z międzynarodową agencją z Nowego Jorku. Tytuł, jaki zdobyła, otwiera przed nią drzwi do największych projektów, kampanii reklamowych i okładek prestiżowych magazynów modowych. Polka zdobyła również nagrodę dodatkową, THE LOOK OF THE YEAR BEST HAIR.

W ponad 70-osobowej rywalizacji z modelkami i modelami z całego świata, Ola wyróżniała się swoją urodą, charyzmą i profesjonalizmem. Jej zwycięstwo to nie tylko jej osobisty sukces, ale także ogromne osiągnięcie dla polskiej mody i agencji IGO-ART, która przygotowała Polkę do konkursu. Jej sukces w kraju był preludium do triumfu na światowej scenie mody.

Agencja może się też pochwalić innym, międzynarodowym sukcesem, jakim było zdobycie tytułu Miss World 2022 przez Karolinę Bielawską, laureatkę konkursu Miss Polonia, za którego organizację i produkcję również odpowiada IGO-ART.

Bycie organizatorami konkursów The Look of The Year Polska oraz Miss Polonia to duża odpowiedzialność, ale też satysfakcja. Każdego roku działamy na rzecz młodych ludzi, którym udział w tego typu konkursach umożliwia lepsze poznanie siebie, samorealizację oraz rozwój kariery. Wielu uczestników zyskuje zainteresowanie największych polskich, a także zagranicznych agencji modelingowych, z którymi w efekcie podpisuje kontrakty – mówiła Właścicielka Agencji IGO-ART oraz Dyrektor konkursów, Jagoda Piątek-Włodarczyk.

Warto również wspomnieć o pozostałych aspektach działalności agencji, która rozwija się już od 17 lat! Organizacja różnego rodzaju eventów, pokazów mody, produkcja sesji zdjęciowych czy Influencer Marketing to tylko część oferty IGO-ART. Agencja znana jest również ze swojej działalności charytatywnej i licznych akcji, dzięki którym setki potrzebujących osób otrzymały pomoc. Najczęściej ich działania skierowane na innych przebiegają w ramach autorskiego projektu IGO-ART „Korona z głowy”, realizowanego wraz z uczestniczkami konkursu Miss Polonia.

Cieszy nas, że nasze działania skierowane są na innych, dla innych i ponad wszystkie podziały i granice, które czasami uniemożliwiają osiąganie sukcesów – dodaje Jagoda Piątek-Włodarczyk

W tym roku, z okazji 600-lecia Łodzi właścicielka agencji IGO-ART, Jagoda Piątek-Włodarczyk otrzymała medal za działania na rzecz rozwoju Łodzi.