Prawdopodobnie będą zmiany w regulaminie Parku Kulturowego przy Piotrkowskiej. Urzędnicy i radni zastanawiają jak ułatwić reklamowanie się przedsiębiorcom z oficyn i wyższych pięter.

– Może trzeba się zastanowić nad specjalnymi semaforami na latarniach, czy reklamami wyświetlanymi na posadzkach lub wprowadzeniem dla niektórych przedsiębiorców wyjątków przy reklamowaniu – stwierdza Bartłomiej Dyba – Bojarski (PiS), radny Rady Miejskiej.

Obecnie urzędnicy proponują przykładowo specjalne wysięgniki, gabloty lub reklamy zbiorcze dla przedsiębiorców. – Wiemy, że trwają także prace nad internetowym zbiorczym sposobem reklamy dla przedsiębiorców-mówi Aleksandra Sztuka, kierownik Oddziału ds. Zarządzania Dziedzictwem.  – Regulamin zabrania wieszania na reklamach na latarniach, a nad wyświetlanymi szyldami się zastanowimy – dodaje.

Najwięcej problemów z reklamowaniem swojej działalności mają przedsiębiorcy z oficyn i wyższych pięter.

 

REKLAMA
Bartłomiej Krasnodębski
Specjalizuje się w sprawach miejskich i kulturze. Wielki miłośnik teatru i sztuki przez duże "S". W naszej redakcji od niemal samego początku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.