Prawdopodobnie będą zmiany w regulaminie Parku Kulturowego przy Piotrkowskiej. Urzędnicy i radni zastanawiają jak ułatwić reklamowanie się przedsiębiorcom z oficyn i wyższych pięter.
– Może trzeba się zastanowić nad specjalnymi semaforami na latarniach, czy reklamami wyświetlanymi na posadzkach lub wprowadzeniem dla niektórych przedsiębiorców wyjątków przy reklamowaniu – stwierdza Bartłomiej Dyba – Bojarski (PiS), radny Rady Miejskiej.
Obecnie urzędnicy proponują przykładowo specjalne wysięgniki, gabloty lub reklamy zbiorcze dla przedsiębiorców. – Wiemy, że trwają także prace nad internetowym zbiorczym sposobem reklamy dla przedsiębiorców-mówi Aleksandra Sztuka, kierownik Oddziału ds. Zarządzania Dziedzictwem. – Regulamin zabrania wieszania na reklamach na latarniach, a nad wyświetlanymi szyldami się zastanowimy – dodaje.
Najwięcej problemów z reklamowaniem swojej działalności mają przedsiębiorcy z oficyn i wyższych pięter.