Będą zmiany w kodeksie reklamowym . Miasto zgodzi się na niemigające citylighty oraz wieszanie dużych reklam podczas remontu, ale nie dłużej niż przez 8 miesięcy.

– Wielkie reklamy będzie można powiesić podczas remontu na siatce remontowej – mówi Bartosz Poniatowski z Biura ds. Rewitalizacji. – Przypominamy, że w innych przypadkach przykładowo nie powinno się zasłaniać okien czy stosować reklamy świetlnej migającej – dodaje. Cały kodeks reklamowy będzie rozpatrywany na sesji Rady Miejskiej.

Dodajmy, że Biuro ds. Rewitalizacji chce w przyszłym roku stworzyć, w ramach akcji promocyjnej, podręcznik oraz  ulotki informujące o zasadach Kodeksu Reklamowego. Koszt inicjatywy to ok. 60 tys. zł.

REKLAMA
Bartłomiej Krasnodębski
Specjalizuje się w sprawach miejskich i kulturze. Wielki miłośnik teatru i sztuki przez duże "S". W naszej redakcji od niemal samego początku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.