Chi-Chi Ude, BMW Lifestyle, U.S. POLO ASSN. , Felina, Robe – to marki, które zaprezentowały swoje jesienno-zimowe kolekcje na nadchodzący sezon podczas pokazu mody, który odbył się 18 września w DoubleTree by Hilton w Łodzi.

dsc_5462Pokaz był kolejnym wydarzenie z cyklu Akademia Mistrzów, adresowanym do kobiet biznesu – pewnych siebie, niezależnych, ceniących dobry styl w każdej sferze życia. Bez względu na to, czy aktualnie sięgają po sportowy szyk, biznesową elegancję, czy koronkową bieliznę, zawsze oczekują najwyższej jakości i stylu, który broni się sam. Wszystkie te odcienie kobiecości były prezentowane podczas niedzielnego wydarzenia.

Turbo elegancja

Grupa BMW zawsze wyznaczała trendy i nie inaczej jest w przypadku kolekcji ubrań i akcesoriów. Nowoczesne wzornictwo, tkaniny z najwyższej półki, dynamiczne formy – właśnie to zobaczyli goście Akademii Mistrzów podczas prezentacji jednej z najbardziej oczekiwanych kolekcji pokazu: BMW Lifestyle 2016. Najnowsza propozycja BMW to ponad 250 produktów, których znakiem rozpoznawczym jest sportowa elegancja.

Odjazdowa klasyka

dsc_5671Klasyczne formy w ekstrawaganckiej odsłonie, świetnie skrojone garnitury w hipnotyzujących barwach Afryki, elegancja z pazurem – Chi-Chi Ude pokazuje, na co stać współczesne kobiety. W projektach młodej artystki, studentki Wydziału Tkaniny i Ubioru łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych, widać odwagę i świeżość, ale z szacunkiem dla modowych klasyków. Kolekcja jesień/zima 2016 ma szansę ubarwić nadchodzący słotny sezon i stać się propozycją nie do odrzucenia dla pewnych siebie kobiet stawiających na oryginalność.

Tradycja elegancji

dsc_5721Klasyczny amerykański styl „Classic American Style” to oczywiście U.S. POLO ASSN. Marka, która w tworzeniu swoich kolekcji nawiązuje do tradycji, honoru oraz klasy, jakie wiążą się z grą w polo, zaprezentowała jesienno-zimową kolekcję ubrań dla osób ceniących sportową elegancję, wygodę i jakość. Produkty U.S POLO są dziś sprzedawane i doceniane w 100 krajach. Niedawno marka zadebiutowała również w Łodzi, otwierając swój pierwszy sklep w Manufakturze.

W mistrzowskim towarzystwie

Przy okazji każdego wydarzenia Akademii Mistrzów jej założycielki podkreślają, że inicjatywa ta powstała jako odpowiedź na realne potrzeby środowiska kobiet biznesu. Tak popularne dziś networking, speed business dating czy coaching to dla kobiet najbardziej naturalne sposoby na rozwój – wewnętrzny i biznesowy. Dzięki kobiecej zdolności łączenia tych sfer życia powstało miejsce, w którym przedstawicielki świata biznesu spotykają się, by dzielić się wiedzą i doświadczeniami oraz zdobywać nowe kontakty. Tradycja pokazów mody prestiżowych marek, spotkania z mistrzami, seminaria, szkolenia – wielowymiarowy projekt rozwija się w kierunkach, które pozwalają kobietom sukcesu spędzać czas w sposób przynoszący szeroko pojętą satysfakcję i nieustannie być na biznesowym (i nie tylko) topie.

dsc_5767 dsc_5841