Od poniedziałku (21 marca) ruszyła kampania informacyjna poświęcona budżetowi obywatelskiemu na 2017 rok. Zajmie się nią stowarzyszenie Topografie.
Kampania informacyjna będzie polegała m.in. na stworzeniu punktu doradczego przy Pomorskiej 39, prowadzeniu 6 maratonów pisania wniosków (5 dzielnicowych i jednego ogólnomiejskiego) czy poświęceniu 72 godzin na doradztwo mobilne.
– Możemy pojechać do szkoły, rad osiedli, spotkać się z seniorami i pomóc w wypełnieniu wniosku – mówi Przemysław Górski ze stowarzyszenia Topografie. – Podczas naszych dyżurów przy Pomorskiej każdy może zadzwonić, przyjść czy wysłać maila za zapytaniem dotyczącym budżetu obywatelskiego – dodaje.
Podczas kampanii informacyjnej pojawi się także ulotka w postaci książeczki, w której będą opisane zadaniach i zasady budżetu obywatelskiego. Kampania informacyjna została wsparta z miejskiego budżetu kwotą 36 tys. zł.