Urzędnicy zlecili badanie dotyczące ekwiwalentu reklamowego jaki przynoszą publikacje medialne o ulicy Piotrkowskiej. Wartość publikacji wyniosła ok. 71 mln zł.

Większość publikacji to ogólnopolskie (60%). 40 % stanowią regionalne. Zdecydowanie więcej jest opinii pozytywnych i neutralnych. Negatywne dotyczą np. czystości czy wydarzeń odbywających się na Piotrkowskiej. Publikacje opisywał najczęściej m.in. Festiwal Światła, Street Food Festival czy wydarzenia świąteczne.

REKLAMA
Bartłomiej Krasnodębski
Specjalizuje się w sprawach miejskich i kulturze. Wielki miłośnik teatru i sztuki przez duże "S". W naszej redakcji od niemal samego początku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.